nedjelja, 6. travnja 2014.

S društvom i ekipom uvijek je MRAK

Bio je to „težak“ vikend, društvo* je jedva dočekalo okupiti se na „nekoj“ J godišnjici mature... Raska odgodila putovanje... Trebalo se to tempirati prije Uskrsa, prvih pričesti, firmi, turističke sezone, te inih obaveza i situacija u koje nas je život odnio...



Susret, euforija, emocije, osjećaji, doživljaj, veselje, radost, stare simpatije, stari štosevi, salve smijeha... sve to drži nas još neko vrijeme razdraganima...


Večer prekratka, kao uvijek kad smo na hrpi...

No, mojem „bančenju“ tu nije bio kraj, drugi dan trebaloje do Slatine s mojim najdražim tamburašima i zborom...

KUD Dragutin Domjanić iz Adamovca osnovan je neki kažu 50-ih, a neki 70-tih, ja sam svoj doprinos dala 80-tih, sad se povremeno s njima skitam i slikam...

80-te, bilo je to vrijeme mojeg intenzivnog druženja s društvom od prethodne večeri i najdražih tamburaša, ekipom**...

Ovi prvi nisu smjeli znati za moje tamburanje, jer to tada nije bilo IN, a cure iz razreda silno su me željele odviknuti griženja noktiju, no, nokte nisam grizla JA već TAMBURA.  

Bilo nas je svugdje, od Vardara pa do Triglava... čak i u Sava Centru, splet od desetak obrada započinjao je s valcerom Johanna Straussa mlađeg „Na lijepom plavom Dunavu“...


Ovakve priče iz davnina današnja 70%-tna postavka tamburaškog orkestra rado sluša, s nevjerici...

Fijaker je čekao u dogovoreno vrijeme, na dogovorenom mjestu, ekipa se skupila, pa krenusmo put Slavonije ravne, zelena polja, rascvjetale voćke...


Fotopis govori više od riječi pa opis puta nije potreban...

Koncert muškog kvarteta (od tri člana), ženskog zbora, tamburaškog orkestra protekao je kao i inače, SAVRŠENO


Nakon čega je uslijedilo noćno razgledavanje Slatine, J druženje s domaćinima, večera, narodno veselje... J J J

 I tako do u sitne sate uz pjesmu i tamburu, nekolicini ekipe čačkalice pod kapcima nisu pomogle, a ni „buka“ im nije smetala... No, fijaker je pravo mjesti i sugurno prevozno sredstvo za bezbrižan, produženi „koncert“

Ni društvo s prethodne večeri nije mirovalo, nekolicina njih je iskoristila lijepo vrijeme i posjetila naše drago i lepe Zagorje zelene...

Do slijedećeg črčkanja, pusek

Legenda:

*Društvo – (skupina ljudi, međusobno se dobro znaju) koji su zajedno polazili srednju školu, a okupili se na godišnjici mature.
**Ekipa – (skupina ljudi koja se međusobno dobro poznaje) iz KUD-a D.Domjanić, Adamovec

Nema komentara:

Objavi komentar